دنیا کے10 خطرناک ترین درخت ،حقائق صرف رفتار نیوز پر

درخت انسانوٰں کے زندگی کے لیے بہت اہم حصہ ہے .درخت آکسجن پیدا کرتی ہے جو کے انسانوں کے زندگی کے لیے بہت اہم کردار ادا کرتی ہے.جہاں درخت انسانوں کے لیے مفید ہے وہاں کچھ درخت انسانوں کے لیے بہت خطرناک بھی ہے – دنیا میں مختلف درختوں نے ا انسان کے لئے بہت زیادہ نقصان پہنچے.اہم اس رپوٹ میں آپ کو مختلف درختوں کے بارے میں با تیں گے جو انسانوں کےلیے بہت زیادہ نقصان دا ہیں.
نمبر10. منچنینیل درخت

یہ ایک سیب کی طرح لگتا ہے، ایک سیب کی طرح محسوس ہوتا ہے، لیکن ایسا پھل ہے جو آپ کی صحت کے لئے انتہائی خطرناک ہے. جو اس درخت کے پاس آ تا ہے یہ اتنا زہریلا ہوتا ہے کی انسان کے جسم میں جلان سی محسوس ہوتی ہے. منچینیل درخت فلوریڈا، میکسیکو، اور وسطی اور جنوبی امریکہ کے ساتھ توسیع سمیت علاقوں میں پایا جاتے ہیں.یہ سمندر کے کنارے پاہے جاتے ہیں.جو کے کیمیائی اور انتہائی زہریلا کیمیائی مرکب پر مشتمل ہے جس میں فاسبال کیمیکل مرکب کے ساتھ ساتھ بہت زہریلا اثر ہوتا ہے.یہ سیب کی طرح پھل موت کی قیادت کرسکتے ہیں.

نمبر9. سو سیئڈ درخت

یہ درخت اکثر طور پر قتل کی ہتھیار یا کسی کو اپنی زندگی کو ختم کرنے کا ذریعہ ایک درخت کے طور پر پیش کیا جاتا ہے ، یہاں تک کہ مقبول فکشن میں بھی پیش کیا جاتا ہے.اس کے باوجود تخلیقی مصنفین کو ان کے ادبی وسائل میں لفظی طور پر شاخ کرنے کے لئے اچھی طرح سے کارکردگی کا سامنا کرنا پڑتا ہے.یہ وسیع پیمانے پر خودکش درخت کے طور پر جانا جاتا ہے، یہ غیر معمولی طور پر معصوم لگتے ہوئے یہ عام طور پر بے چینی کیمیکلوں کے قوی مواصلات پیک کرتی ہیں جو انسانوں کے لئے مہلک ہی .حیرت کی بات تو یہ ہے کے اس درخت کے بوٹینیکل اجزاء کو بوٹینیکلیکل قتل کے ایک نامیاتی اور مکمل طور پر قدرتی ذرائع کے طور پر بھرتی کیا گیا ہے. یہ درخت بھارت میں پایا جاتا ہے.یہ نجی زمین کی تزئین کی منصوبوں میں استعمال کیا جاتا ہے.اکثر ایک غیر زہریلا درخت کے طور پر اپنے گھسنے والی ڈرایور کی صلاحیتوں کی وجہ سے ہیج کی شکل میں زہریلا ہونے کے باوجود، پلانٹ میں خاص طور پر مضبوط ذائقہ کے لیے استعمال کیا جا تا ہے. اس کے مقابلے میں مسالے والی کھانا پکانے میں استعمال کیا جا تا ہے احاطہ شدہ ذائقہ کی وجہ سے، ایک مسالیدار کھانے میں ایک خودکش درخت کی ایک خوراک بھی ان لوگوں کے ذریعہ استعمال کیا جاتا ہے جو ایک شخص کو قتل کرنے کے لۓ بہت سارے خطرناک واقعات کے علاوہ نشانہ بناتے ہی اس سے بہت سے اموات واقع ہوئی ہیں.

8. ناریل

ہم ناریل کھاتے ہیں،ان کو ایک بہت اچھا صحت مند کھانا کے طور پر جا نا جاتاہے، اگر آپ ایک صحرا جزیرے میں موجود ہو تو آپکے پاس کوئی کھانے کا سامان نہ ہو تو اور اس میں اپ کو کوئی ناریل کا درخت میل جائے اس سے آپ آپنی زندگی بچانے کے قابل ہوسکتے ہیں ؛. ناریل پاکستان، بھارت ، سری لنکا اور صحرا علاقوں میں پائے جا تے ہیں .لیکن جہاں ناریل زندگی کے لیے مفید ہے وہاں انسانوں کے لیے نقصان بھی پینچا سکتی ہے یہ ایک اونچے درخت میں ایک سخت شیل کی طرف سے مربوط اور 3 پاؤنڈ سے زیادہ وزن جو درخت کے نیچے کھڑے انسان کے لیے موت کی وجہ بن سکتی ہے.اس وجہ سے تقریبان 1770 سے زاہد اموات واقع ہوئی ہے.

7. سٹریکنین درخت

یہ کچھ حیران ہوسکتا ہے کہ اس بات کا اندازہ لگایا جارہا ہے کہ سٹیچنکن کچھ پراسرار تیار کردہ لیبارٹری کیمیائی نہیں ہے، بلکہ ایک درخت سے پیدا ہونے والی موت کا گندی الکیر ہے، جو حیرت انگیز طور پر احتیاط سے احتیاط سے منسلک نہیں ہونا چاہئے. اس کے لاطینی نام اور مشترکہ نام کی طرف سے فوری طور پر تسلیم کیا جا سکتا ہے، درخت کی پرجاتیوں سریوکنس نوکس وومیکا (یا اسکرینن درخت) بھارت اور جنوب مشرقی ایشیا کے لئے ایک نسل ہے جس میں ایک مہلک درخت کے طور پر بدنام ہو گیا ہے. درخت اس مہلک زہر سوریخین کا ایک ذریعہ ہے جو جانوروں پر جانوروں پر وسیع پیمانے پر استعمال کی تاریخ اور بعض اوقات، انسانوں کو جو قتل عام کیمیائی بنیادوں پر استعمال کرنے کے لئے کسی اور کے راستے میں نکل جاتا ہے.

بظاہر عام نظر آنے والی شاخیں موٹی پتیوں کو برداشت کرتے ہیں اور تارکین وطن کے بیجوں کے بوجھ بھی لے جاتے ہیں جن میں سٹینکنین زہر کا ذریعہ ہوتا ہے. بیجوں میں بیج مہنگی یا مہلک طبی مسئلہ پیش کرتی ہے. آنکھوں کے درد، چکنائی، پٹھوں کو کچلنے، پیالیزی اور بھاری زبان میں گندی علامات میں شامل ہوتا ہے کہ اگر کسی کو خام پلانٹ کے مواد کو ضائع کرنے کے لئے بیوقوف کافی نہ ہو یا کسی کسی طرح سٹرکنین کی طرف سے زہریلا ہوجائے. اس کی زہریلای کے باوجود، اس پلانٹ میں کینسر کے علاج میں طبی ایپلی کیشنز موجود ہیں.

20

اپنا تبصرہ بھیجیں